Sunday, February 5, 2012

ANDAI HATIKU YANG KAU POHON .......

semalam, hari ini dan esok.....kawan-kawan aku semua bakal akan kawin... aku tumpang bahagia melihat masjid yang telah dibina oleh mereka.....aku bila lagi...?? jeng jeng jeng.... :-)

tahniah buat semua pasangan yang telah mendirikan rumah tangga. mungkin ada yang mengenali pasangan selepas kawin dan ada yang mengenali pasangan sebelum kawin.

bagi aku tak salah nak mengenali pasangan sebelum kawin, tapi dengan syarat jaga adab pergaulan.andainya ia sesuai dengan kita,terimalah..andai tidak sesuai,tolok lah dengan cara yang baik.

mak aku selalu cakap...kawin adalah perkara mudah...tapi tanggungjawabnya yang payah.. jadi moral of the story,pilihlah pasangan betul-betul...

tapi berbeza bagiku,,,, andai hatiku yang kau pohon..pohonlah pada Allah s.w.t..kelak kamu tidak akan dikecewakan.... :-)

No comments:

Post a Comment